åker hem till Sjöbotten!

Ja imorgon bär det av för mig till Sjöbotten. Ska först bara hinna med att göra deligerings prov på jobbet sen förbi arbetsförmedlingen men sen sätter jag mig på bussen. Kommer själv först för att jag ska hinna vara med på Andrés student på fredag. Sen är tanken att Anders ska komma på fredag. Just nu ligger han ifeber och är inte alls så kry...men vi får hoppas på det bästa. Jag har packat sommar kläder och lite till sommar kläder, behövs nått annat? Badkläderna är självklart också med! Nä nu ska jag packa det sista och studera mina papper lite till. Hade gött, åter kommer hem till tärnamo senast tisdag.

Här mormor är husdjuren våra!




Och mina två ögonstenar!



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0