10 saker om mig som alla ni okända människor inte visste.

 
1. Är åkrädd därför föredrar jag att sitta i baksätet på bilen för att kunna blunda och fokusera på nått annat. Hatar att åka med någon på skotern!

2
. Hatar skräckisar. Efter att jag sett en läbbig film kan jag inte vara själv!

3
. Jag njuter när jag får städa efter en fest. Att samla ihop tomburkar och plocka skräp, torka bord och damsuga. Men hatar att torka golv!

4
. Har alltid haft "mamma" rollen bland mina kompisar och anses vara väldigt lill-gammal. Men det är något jag är stolt över trotts att jag kan uppfattas tråkig och jobbig? iblan.

5
. Jag önskar att jag skulle älska att träna. Men sanningen är att jag hatar att träna speciellt löpa, föredrar istället att ligga på soffan och se på tv.

6
. Jag är verkligen inte "vassaste kniven i lådan." Är helt värdelös på geografi. Skulle kunna köra vilse hemma på gården om det skulle otura sig. Och stavning är inte min grej det heller!

7
. Jag är ett riktig film och tv freak. Kan fastna i nästan vilken film och tv program som helst och då blir jag okontackt bar. Något som inte alltid uppskattas av min sambo, mor och mina vänner.

 8. Jag kan både älska och hata att shoppa. Om jag går på stan och inte hittar eller får köpa nått så blir jag tjurig som en bebis och vill hem direkt! Föredrar internett shopping!

9
. Många av mina vänner drömmer om att resa, festa och plugga medans min högsta dröm är att få det vanliga "svensson livet." Villa, volvo, hund, man och barn.  

10
. I sommar går jag från att alltid varit en stolt Wiklund till att bli en stolt Sara Kolbengtsson!

Kommentarer
Postat av: Pastor Trä

Inte alla skor i skostället. Hissen går inte ända upp. Hamstern snurra men hjulet är dött;) Fisken simma på land. inte alla getter i hagen. bara som ett komplement=) du kan ju försöka gissa vem som skrev de här :P

2011-01-25 @ 17:34:43
Postat av: Sara

Hej Johan...

2011-01-26 @ 09:47:55
URL: http://wiklundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0