Mo i rana Jan. 22, 2011

Idag har jag och anders genomfört våran julklapp till hans farmor och farfar som var att vi skulle ta med dom på en shopping tur till Mo i rana. Vilket var väldigt trevligt. Gruvade mig lite för att ha Nikita i bilen hela dagen men hon har varit så duktig och jag är en väldigt stolt matte. Shoppat lite har jag gjort och är väldigt nöjd fast det inte blev så mycket. Jag älskar rea kan jag ju säga, anders gnäller mindre då. (A) 



Jacka från Cubus.
Kostat 799kr köpt för 149 kr


Mjukisbyxor från Cubus.
kostat 199kr köpt för 149kr


Tights från Cubus
kostat 299kr köpt för 149


Fleece från Dressman
kostat 199kr köpt för 75kr


Ram från Gränslöst
kostat 99kr köpt för 50kr


Sen blev det godis till ikväll och fyra nya filmer. Har även köpt Anders födelsedagspresent och även Sandras present är köpt, så nu får dom fylla år för jag är redo.

---------------------------------------------------------------------------------------------
Ikväll blir det lugnt med film och godis för vi är båda två ganska slut efter dagen och imorgon kanske vi får besök av en kompis till anders. Nä nu ska vi äta lite middag!

Hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0