"ta en kyss"

Året 2010:
Hur har året 2010 varit för dig? Bra. 
Bättre än förra året? Än så har inget slagit när jag förlovade mig 17/7 -09.
Har du träffat några nya vänner? Absolut!
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? Dagen vi hämtade hem våran lilla prinsessa Nikita! Studenten, Lärt känna Sandra, Ida, Mia och Marie!
Har du flyttat under år 2010? Flyttade efter studenten till Tärnamo.
Har du hittat en ny låt som du älskar? Njaa, ny och ny..
Isåfall vilken? 
Har du druckit alkohol? Jodå.
Har du kysst en främling? Inte under 2010. 


KÄRLEK:

Hur har din kärlek varit 2010? Den växer starkare för var dag!
Har du varit kär? Absolut!
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja.
Har du haft sex någon gång under året? Ja.
Har du haft ett hemligt förhållande?Nej. 




SORG&HÄMD:
Har någon i din närhet tagit självmord? Nej.
Har någon i din släkt avlidit? Nej.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Nej.
Har du varit i slagsmål? Nej.



PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar? Nja inte tillräckligt stort för att komma ihåg det.
Har du skämt ut dig? Nej jag är "alltid" städad och duktig.
Har du ljugit för en vän? Nej.
Har du varit ute en hel natt? Ja.
Har du blivit tagen av polisen? Nej.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Ja.
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Ja.



VÄNSKAP:
Har du träffat nya vänner? Ja.
Har du förlorat en vän? Ja.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? JA!
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej.
Har du ljugit för en bästavän? Nej.
Har du haft en relation med en vän? Nej.


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Tagit studenten och flyttat.
Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga nyårslöften.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.
Dog någon som stod dig nära?
Nej.

Vilka länder besökte du?
Norge
Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Absolut inget jag saknat, men drömmar finns inför 2011.
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 
17 Juli
Vad var din största framgång 2010?
Klarade att flytta från mina föräldrar och vänner och stå på mina egna ben! 
Största misstaget?
Vet inte
Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Nej, inte allvarligt i all fall.
Bästa köpet? 
Min bärbara dator som jag köpte för pengarna jag fick för mitt ärr och Nikita!
Vad spenderade du mest pengar på?
hmm, reser till Anders och kläder kanske?
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Anders kolbengtsson och Nikita.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Oj, det är svårt.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det var nog både och!
Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat?
Vad önskar du att du gjort mindre?
hmm..
Hur tillbringade du julen?
I Enånger (hudiksvall) med anders mamma och familj.
Blev du kär i år?
Inte i år just.
Favoritprogram på TV?
 cougar town
Bästa boken du läste i år?
Bok... i år? Nej ingen bok...
Största musikaliska upptäckten?
hmm
Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Förlova mig!
Något du önskade dig men inte fick?
Nej

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Firade med släkt och vänner.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nja...
Hur skulle du beskriva din stil år 2010? 
Det jag gillr det tar jag på mig,det är min stil!
Vad fick dig att må bra?
Anders, min familj och vännerna
Vilken kändis var du mest sugen på?
hmmm
Vem saknade du?
Morfar
____________________________________________
Frågorna är snodd från erlino.blogg.se.

Ville bara visa att jag lever. Har inte haft tid eller lust att skriva lovar att det ska bli bättre. Jag har det bra här i Sjöbotten, hemma hos mina föräldrar omgiven av mina syskon och vänner. Men på nått lustigt sätt längtar jag ändå hem till tärnamo och ni ska bara veta hur skönt det är att det ändå känns "hem." Om nån förstår vad jag menar? Har några vänner kvar att träffa och några saker kvar att njuta av innan jag åker hem. Anders kommer ner nu på tisdag för att vara med på mammas fest sen åker vi tillsammans upp igen. Var länge sen vi var ifrån varandra så här länge saknar han så mycket. Tur jag har min lilla prinsessa här hos mig som jag kan krama om lite extra och jag slipper sova helt själv i en stor säng.
Nä nu ska jag säga God natt gott folk. Imorgon blir det nya äventyr med Erika och Lovis och ännu obestämda resor kan in finna sig!

Puss på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0