one last run!

Är hemma i tärnamo igen efter en intensiv jul och nyår. Men det har varit helt underbart att vara i sjöbotten och träffa alla vänner osv. Är förkyld vilket känns ganska pissit efter som att jag behöver jobba så mycket som jag får, men snart ska jag väl bli frisk så. Snön har börjat falla sakta men säkert ner över tärnamo och jag hoppas på lite blia så allt får sätta ihop sig så ska vi nog kunna dra fram skotern och köra lite. Börjar vara lite sugen nu...
Nikita älskar snön, hela hon försvinner in i snön. Hon blir som en liten ubåt. Nä nu ska jag ta med mig ubåten och gå en promenad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig!!! Du kan väl höra av dig nån dag då du har tid. Puss!!!

2011-01-11 @ 18:07:17
URL: http://erlino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0