Long time!

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Anders, en bok och hudkräm? 

Morgon- eller nattmänniska: Morgon måste jag säga.

Sparare eller slösare: eee, svår fråga, men är nog mer sparare än slösare.

Vem är viktigast för dig: Min familj!

Tror på liv på andra planeter:
Nej.

Kommer du ihåg din första kärlek:
Helt klart.

Älskar du henne/honom fortfarande: Nej.

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja det tror jag verkligen. Annars skulle jag inte vara för bröllop.

Är du kittlig:
Ja, tyvärr.

Rädd för insekter? Nja.

Äckligaste insekten: Vet inte men jag hatar brems och bin!

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Att kunna flyga!

Vad vill du jobba som? Trodde jag visste men just nu velar jag.

Chips, morötter eller godis? Allt kan vara väldigt gott beroende på suget. Men chips är nog ändå bäst.

Pizza eller hamburgare?
Hamburgare.

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
Vill tatuera mig men vill att det ska vara nått speciellt. Mina barns namn är nått som jag alltid velat ha!

Hur är din drömtjej/kille?
Precis som den jag har nu. Ingen är perfekt men han är perfekt för mig!

Hur många syskon har du? fyra, en syster och två bröder.

Vad är du mest rädd för? Höjder. 



Puss


Kommentarer
Postat av: Pastor Trä

HAHAHA Hur många syskon har du? Fyra en syster och två bröder hur få du de till 3? :P du är som charmig du;)

2011-01-25 @ 17:42:01
Postat av: Sara

Ursäkta då Herr Johan! 3 syskon.

2011-01-26 @ 09:46:45
URL: http://wiklundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0