du håller mig kvar i nått jag lämnat

Idag åkte jag och Nikita ut på äventyr efter starka uppmaningar från anders farmor som är orolig att jag ska få "lappsjuka." Det resulterade i en väldigt trevlig dag med trevliga människor och det tackar jag för. Ikväll har jag stökat på lite här hemma och nu sitter vi och ser handboll. Det är verklligen en sport som är underskattad, det är ju hur kul som helst att se på tv:n. Det händer nått hela tiden, massa mål och det är alldrig "avgjort" för än domarn blåser av. Imorgon så får vi se vad det blir på dagen men på kvällen blir det till att ta sig själv i örat för imorgon börjar allvaret! Jag och Sandra ska åka på core i hemavan. Ska bli väldigt spännande att se hur mycket jag orkar me med tanke på att jag inte tränat på länge och med tanke på att jag är jag, dom som känner mig vet att jag kan vara väldigt bekväm av mig. Men det ska nog gå bra, eller det måste gå bra för nu ska jag och sandra visa att vi håller vårat nyårslöfte. Börja träna!


Vi har beställt nya köksmöbler som kom igår.

Anders skruvade ihop bordet och jag skruvade ihop stolarna.


Detta är då resultatet! Vi är nöjda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0