Ingen vanlig dag!

Nä idag är ingen vanlig dag för idag fyller min underbara mor 50 unga år!



Denna underbara kvinna är inte bara min mamma utan också min bästa vän!
Älskar dig mamma! Hoppas du får en underbar dag!

______________________________________________________

Har nyss varit ut på en promenad med Nikita och nu ska jag se "The last song." Skulle egntligen handla och göra några ärenden men eftersom att jag glömde tanka efter att jag var på jobbet så har jag nästan soppa torsk nu. Men Anders ska köpa hem en dunk, så att jag kan handla imorgon istället. Anders jobbar till halv 8 nu hela veckan så det är som tomt och ensamt hela dagarna så det är dags att åka och få se lite människor. =P Sandra har säkert inte heller tid för mig i veckan... eller kanske?
Nä nu ska jag ta mig nån gokaka sen se filmen.



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0