"En underbar sak med tigrar"

Idag har huvudvärken tagit över mitt huvud och vägrar ge sig, men jag har ändå försökt vara lite duktig. Har städat hela nedervåningen och med städat menar jag damsugit och damtorkat. Vilket var ganska nödvändigt speciellt eftersom att mamma och pappa kommer upp till helgen. =) Blir eldragning för pappa och jag och mamma ska sätta igång med all planering inför sommaren. Men över till något ännu roligare. Världens bästa Sofia och Patrik har ju faktiskt blivit föräldrar till världens sötaste lilla Alma. Har ju dock bara sett henne på bild men det har jag tänkt att det ska bli ändring på. Sitter och funderar lite hur jag ska knäcka den bäst idén om när dte är bäst att åka hem. Nu i veckan innan helgen och åka hem med mamma och pappa på fredagen eller åka med dom ner och ta bussen hem sen. Ja det får vi se beroende på när jag ska börja på värdshuset. Men det blir ialla fall att ta sig mot Sjöbotten innom en väldigt snar framtid för nu vill jag inte vänta längre! Vill träffa lilltjejen!




Idag har vi haft besök av Anki och hennes kille Jonathan, det är Anders kompis från skolan i lycksele. Och det var väldigt trevligt att träffa dom med tanke på att det var länge sen sist.  Men nu ska jag ta mig en alvedon och hoppas på att den hjälper den här gången sen framåt kvällen börja fundera på att laga mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0