du om nån borde förstå att man inte gör så här mot mig

Lutar mot att det blir BEBISMYYS hela torsdagen! Åker nog till Sjöbotten imorgon och åker hem med mamma och pappa på fredag, kan verkligen inte hålla mig längre. Jag hoppas bara inte du slår ihjäl mig Sandra! Missar träningen onsdag torsdag... men du fixar ju det själv, eller hur?! Sen så har jag fått veta att en vän och hans tjej väntar bebis. Jag vet att jag är senast i hela världen men dom väntar i april. Så himla kul, håller tummarna att allt ska gå bra för er Stefan och Anna!

Idag har jag inte fått nån jobb bokning så jag har städat i gästrummet inför att mamma och pappa ska komma sen så har jag och nikita varit ut på en långpromenad i kylan. Biter ganska bra i kinderna när det är -18,5 men jag klagar absolut inte för igår var det typ +3 och regn. Men nu har det satt ihop sig gansak bra så nu kommer skoter föret! Och för att inte tala om det vackra vädret som kommer med kylan. Idag njuter jag!








Nu är hon ganska nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0