Torsdag den 3 februari.

Dagen har varit nästan som alla andra lediga dagar. Har gått en promenad med Nikita, slipat och spacklat det sista på dörrkarmen och även sett det senaste oth avsnittet och allt jag kan säga om det avsnittet är bröllop! (Heeel mysigt!) Har snöat till och från hela dagen och det är väldigt disigt i luften. Sen så måste jag bara säga att jag har världens gulligaste mormor. För dom som har lyssnat på radion så vet ni att det varit en trafikolycka mellan tärna och hemavan idag. Har fått höra att det ska ha varit en kvinna med ett barn som kört ner i diket och dom skickades till lassaretet, jag har inte hört än hur det gick för dom om dom var skadade eller men jag hoppas självklart att allt gick bra. Det var i alla fall så att min underbara söta lilla mormor ringde idag mitt på dagen. Citat "Jag är ju inte den som oroar mig, men det är skönt att du svarade." Hon ringde för att kolla så att det inte hänt mig något. Hon sa att hon hade bara hört att det var en kvinna som hade åkt ner i diket och mer hade inte hon heller hört. Hon är så söt, jag ska försöka till nästa gång jag hör om en olycka att ringa till henne direkt och säga att jag lever och att jag mår bra. Det lovar jag dig Mormor! Sa jag att jag har världens bästa mormor? Annars säger jag det igen, Jag har världens bästa mormor! Bara så ni vet.


Syster, mormor och jag -07

Ikväll får jag mest troligt besök av Challe som är här uppe och åker skidor osv, det är ju den här student helgen nu, vet inte riktigt vad det heter...Student skii? aja hur som så var det väldigt roligt att han hörde av sig och sa att han vill komma och titta hur jag bor. Så vi får se om han dyker upp ikväll. Snart blir det till att börja med middagen, det blir så avancerat som köttbullar och makaroner men det är tur det är gott!


Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0