Otroligt vad lite jobb kan göra en glad

Fick ett samtal från chefen på förskolan i hemavan om att en ur personalen skulle gå ner i tid och frågade om jag ville ha 20% vick och självklart vill jag det även om det bara rör sig om en dag i veckan. Så jag ringde och pratade med min chef på Wärldshuset i hemavan och hon måste ju vara den bästa chefen man kan ha för hon sa att självklart skulle vi ordna så att det skulle gå ihop. I och med att det inte är så mycket tid där så behöver jag allt jobb jag kan få, och jag kunde inte vara mer lycklig över att det just är på förskolan i hemavan. Så just nu svävar jag på måln, kanske verkar konstigt men så är det.



Till helgen kommer mina kusiner och hälsar på André och Elias så det kommer nog att bli kanon det sen så blir det personal middag med Wärldshuset på söndag så det ska bli spännande att träffa alla som ska jobba i vinter. =)
Nu ska jag försöka hitta åt den lilla spackel spaden och leka målare en stund, Hade gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0