Ledig dag.

Efter en lite lätt utskällning av min kära moster (som hör och häpna läser min blogg) så har jag nu fått veta att jag måste börja uppdatera bättre. Det kan jag hålla med om men då sa hon också att jag skulle uppdatera så fort jag har något spännande att berätta. Hmm, frågan är då vad som är spännande? Jag kan i alla fall medela att jag har börjat på wärldshuset och jag trivs väldigt bra. Härlig personal och bra jobb sysslor. Igår så var vi ute och la in linnen i stugorna inför en stor grupp som skulle komma, kom på mig själv med att tänka "Jag är verkligen i norrland" Jag åkte alltså runt med sparken och la in linne i stugorna. Tyckte det var lite lustigt.



Idag har jag haft min enda lediga dag i veckan och jag och Nikita fick besök av Sandra och Eli sen blev de en lång och härlig promenad i solskenet. Och ikväll har jag och Sandra varit på core så nu ska jag ta mig en dusch och säga godnatt för imorgon börjar jag kl 07.00 med frukost servering på wärldshuset.

Kommentarer
Postat av: Gammelmoster

Härligt Sara, Visst är bloggar till för att läsas. Jag brukar också läsa.

Du verkar ha det ganska mysigt.

2011-02-11 @ 15:38:24
Postat av: Sara

Vad kul att nån av er äntligen lyckats lämna en komentar. Jag har hört rycktes vägen att du läser vilket jag tycker är väldigt kul. =)



Jag har det väldigt mysigt, bor i världens finaste hus med världens bästa sambo och håller mig med jobb och har fått många nya trevliga vänner. Jag har det väldigt bra! =)

2011-02-11 @ 19:24:19
URL: http://wiklundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0