Kylan har nått oss också.

-30 när jag steg upp och nu är det endast -28,9. Sitter just nu ihop kurad i soffan och försöker hitta styrkan till att gå en promenad med lilltjejen, hoppas det blir lite varmare under dagen nu när solen börjar visa sig. Idag och i morgon är jag helt ledig från jobb vilket känns ganska underbart efter att ha jobba nästan hela förra veckan. Så ida har jag planera att inte göra mycket alls. Bara njuta av att vara ledig så får vi väl se om jag tar mej ikragen och gör något vettigt i morgon...Man kan ju hoppas det.


Hade!

Kommentarer
Postat av: Moster

Jag har just varit ute med Mira och Lovis. Här är det bara 24 grader nu.

2011-02-15 @ 12:43:42
Postat av: Sara

Men det biter ganska bra i kinderna fast det "bara" är 24 minus.

2011-02-15 @ 14:40:18
URL: http://wiklundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0