Förkyld.

Skulle enligt schemat ha jobbat på wärsan idag men eftersom att det var så lite städ idag så gjorde jag bort allt igår och är ledig idag. Det var väldigt bra, för igår när jag kom hem från jobbet var jag helt död. Halsont och jätte snuvig. Inatt har jag fått kämpa för att sova och idag är jag ännu mer död än igår. Men det positiva i kråksången är att jag nu är ledig idag och i morgon, vilket jag hoppas innebär att jag hinner bli frisk till torsdag när jag ska jobba igen. Solen skiner och graderna har stigit från 29 till 25 minus. Det är så himla vacker här där vi bor när solen skiner på trädtopparna och man ser alla konturer av fjällen. Känns tråkigt att inte ha orken att gå ut...men det blir förhoppningsvis fint väder fler dagar i veckan. Nikita är dock en smula frustrerad på matte just nu så en liten promenad måste det ju trotts allt bli.









Hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0