En gammal bild på mig själv.


Jag -06. Ja mina tänder blev rätt så mycket finare efter tandställningen.

___________________________________________________________________________________
Idag var det inte så mycket mer än frukost och lite små städ på jobbet så det blev jobb 7-13. Ove, Alfred óch nisse har varit förbi och fikat och nu for pojkarna ut och med skotern en sväng så jag och nikita ligger på soffan och slöar. Imorgon blir det jobb igen, frukost och en massa stugor som ska avsynas. Det blir nog bra det. Kan också medela att jag har vänner som faktiskt vill komma upp och hälsa på hos oss. Vilket känns väldigt kul. Erika och david kommer upp nästa helg! Är då ledig lördagen i alla fall så då hinner vi köra skoter osv. Yeey!

Hade


Kommentarer
Postat av: Knutanette

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-07-18 @ 09:50:12
URL: http://knutanette.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0