Det retar mig!

Något som retar mig ganska mycket är att när man är i ett förhållande och man får aldrig göra något själv, tex ha tjejkväll/grabbkväll. Jag kan inte få in i mitt huvud att man inte förstår att man inte ska fråga "Får inte tjejerna också följa?" När personen i fråga har sagt att det blir grabbhelg. Jag förstår inte varför man inte kan vara glad för varandras skull istället och släppa iväg varandra på sånna saker...själva! För alla vet att det är väldigt stor skillnad om man bara umgås killar eller bara tjejer. Alla behöver det i bland, och jag vet att vissa måste lära sig att förstå när det är dags att backa!


Jag vet inte om nån förstår vad jag menar men jag var bara tvungen att spotta ut lite ord för jag är en SMULA iriterrad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0