Alla hjärtans dag på en fredag!

Idag så var det frukost på Wärldshuset kl 7.00-11.00 sen så bar det av till nästa jobb, förskolan från 11.00 till 17.30 = Stängning. Jag hittade en jätte fin ring som dom säljer på wärldshuset så jag ringde till anders igår (torsdag) och sa att jag ville att han skulle köpa den till mig i alla hjärtans dag present, vi brukar inte direkt ge varandra presenter på denna högtid men jag såg min chans att få något fint. (inte alls "fram tvingat) Så jag köpte den och fick den inslagen, sen gav jag den till Anders och när jag kom hem från jobbet så hade min älskling gjort en jätte god middag (kyckling och potatisgratäng) Jag hade även en väldigt fin blomma på bordet och mitt lilla paket med ringen. Jag ska aldrig mer säga att min älskling inte är romantisk. Jag har hittat världens bästa pojke!
I helgen blir det till att jobba för fullt men det känns helt okej, är riktigt kul att gå till jobbet nu när man varit abretslös så länge, sen är det självklart kul och skönt med varierande arbete.


Middagen Kyckling och potatisgratäng. Tänk er lite mer mysigt med bara en massa tända ljus!


Efterrätt fortfarande med mysbelysning, LJUS!


Kladdkaka med chokladmousse toppat med hallon och chokladströssel i hjärtformar. (Som vi fick av världens bästa annica i julklapp.)


Blomman han köpte helt självmant!


Ringen han köpte åt mig, "helt själmant!"

Sen får jag ju inte glömma att berätta hur duktig min älskling är! Imorgon ska han börja med tapetseringen av hallen det känns helt underbart! Ska bli så spännande att se hur tapeten blir men jag tror det kommer bli toppen.
Hoppas ni får en kanon helg! Kram!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så mysigt!

2011-02-11 @ 20:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0