Dec. 28, 2011





Ingen jul utan Kalle!

  

Julmaten!
  

  





Självklart hade Nikita en egen stol.


Men man blir trött av att se andra äta.



Tomten kom han också!


   
Hmm, jag tror paketen var lika?


 

_____________________________________________________________________________

Snön har vräkt ner några dagar och igår skjutsade Anders mig till jobbet. Som tur är så har snön slutat att vräka ner för dagen i alla fall så jag ska nog få mig till jobbet hel. Men även om snön är lagom rolig när man ska till jobbet och när det gäller skottning så är det väldigt trevligt med en massa snö. Påsken kan vara räddad inför storbesök från Sjöbotten. SÅ nu är det bara ni taggar till gott folk!

Hade! 




Kommentarer
Postat av: Anki

KRAM

2012-01-07 @ 19:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0