Sjöbotten besök och julhandling

Ja i helgen åkte jag och Anders hem till Sjöbotten för att julhandla och umgås lite med nära och kära. Självklart var det som det brukar vara att vi hittar av det sämsta vädret att köra i, "snöstorm." Men vi har ju sån fin bil så vi körde lungt och harmoniskt och kom oss både dit och hem på söndagen. Som vanligt så var det full fart hela helgen med shopping och besök hos alla de möjliga vänner osv. Kan säga att efter att jobbat dag idag så är jag rätt så sliten och kvinna som jag är så går det ut över min man...Men det är ju tur att han står ut med mig endå. Inser mer och mer att jag kan säga hur mycket jag vill att Anders är speciell, men jag är nog precis lika speciell som han. För söndagen så var vi på loppis i Bureå med min mor och mormor och det jag och Anders handlade var LP-skivor med gammal musik som Vikingarna och Tore Skogman. Tro det eller ej men jag tycker nästan att Tore Skogman är rolig att lyssna på, OKEJ inte bara nästan! hihi, allt jag kan konstatera av det är att JA! jag har hittat min andra hälft som gör mig hel!



Imorgon är det ledig dag men listan med "att göra:" är ganska lång. Sista sovrummet börjar ta form och jag kan knappt vänta tills vi ska börja tapetsera...men först är den där jädra slipningen och spacklingen kvar! Sen så har vi ju sån tur att vi ska få äta middag hos Tony och Ulrika i morgon!

Kommentarer
Postat av: Anki

Myyyyyys!

2011-12-13 @ 08:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0