Jobb-helg och snöfall!

Har jobbat hela helgen och lördagen hade jag en delad tur. Jobbade 7-13 och 16-21. Det var julmarknad på "udden, utkanten av tärnaby så jag tvingade med mig min kära vän Marie på en promenad dit bort och tillbaka. Tog ungefär en timme att gå dit sen var det ganska direkt att vända mot jobbet igen. Så vi var duktiga och motionerade som mest hela dagen! Vi är duktiga hon och jag! Haha. Idag var det ganska segt att ta sig upp på jobbet men det gick på nått sätt bra idag i alla fall. Ikväll har vi inte gjort så mycket. Anders har jobbat på med sovrummet på övervånigen. (Det sista rummet!) Han är så duktig. Snart blir det tapetsering osv.


Broder och Nikita förra vintern.

Snön vräker ner i lagom tackt så jag hinner med och slipper köra bil i det värsta ovädret. Men våran nya fina Audi han går så fint så jag är hel nöjd! Imorgon är det ledig dag sen blir det jobb tills det bär av hemmåt mot Sjöbotten på fredag!

Hade gött!


Kommentarer
Postat av: Anki

KRAM <3

2011-12-09 @ 20:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0