TjugofemteSeptember

Mo i rana resan blev väldigt lyckat! Trevligt sällskap och några påsar med lite smått och gott fick också följa med hem. Angelica som jag följde med är en klasskompis till Anders från grundskolan, vi har träffats ungefär fyra gånger. Vi skrattade ganska gott när vi insåg att hon tagit med sig nästan en total främling till Norge. Men Angelica är en toppen tjej och vi kommer väldigt bra överens, jag vågar nästan säga att jag har hittat en vän för livet. Synd bara att hon bor i Umeå men hon är hem hit ofta så det blir nog bra ändå.

Idag har det varit jobb som vanligt, var duktig när jag kom hem och städade ur min garderob så nu har jag en ganska stor låda med kläder som jag ska skänka till en arbetskamrats dotter, det känns ganska kul att rensa ur kläder man inte använder så ofta när man vet att nån annan kanske kan få användning av det. Sen så var vi bjudna på middag till våra "sporstuge" grannar, (Anders farmors syster och hennes man) Väldigt, väldigt gott och väldigt uppskattat! Nu slöas det i soffan, men tror det blir att dra sig mot sängen snart. Jobb som vanligt igen i morgon. 



Kommentarer
Postat av: Angelica

Jaa, det blev en väldigt lyckad resa och jag är gla´i att vi träffats också :) som du säger, 4 ggr men man känner direkt att du är en vän för livet! PUSSOCHKRAM!!

2011-08-25 @ 23:30:47
URL: http://larssonangelicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0