Tillbaka!

Jaha, efter många om och men med detta j*vla internet så har vi nu (kanske) ett fungerande internet!
Mycket har hänt sen sist jag skrev. Men som ni vet så har jag gått och blivit en riktig Kolbengtsson och jag storm trivs. Än så länge så har jag skött mig snyggt och inte skämt ut namnet, hoppas det får hålla i sig. *hihi* Efter bröloppet så drog jobbet igång ganska direkt och sen dess har det varit fullt upp. Han hem över stadsfesten och fick dansa av mig lite på Tärna marknan vilket var skit kul. Annars har det för det mesta stått jobb i mitt schema. Anders har bytt tak och fixat skorsten under hela hans semester. Han har varit så duktig! Och fint är bara förnamnet! Han är en stjärna, och nu har han också börjat jobba igen. Hela Augusti har bestätt av jobb. Har varit ledig en dag nån gång som idag. Efter nio dagars hårt arbete får jag vara ledig en dag sen jobba arslet av mig igen. MEN jag är glad att jag har jobb, September är ännu ovisst! 




Saknaden är enorm! Vill träffa dig NU NU NU! Puss

Och vi har ju hunnit ut en sväng i skogen och plockat kantareller! Fick också chans att testa en av våra bröllopspresenter från världens bästa Sjöbossar! GPS och Pailer till Nikita. Hon älskar att springa lös och hon beter sig exemplariskt i skogen, (förutom att det bara är råttor som gäller.)

Vill tacka alla underbara som var med och uppvaktade oss och som skickade presenter och hälsningar till oss på våran stora dag. Och lugn jag LOVAR att TACK kort kommer inom kort nu när internet fungerar. Ge inte upp på oss!


Puss & Kram från oss i fjällen! 

Kommentarer
Postat av: Sofia

ÄNTLIGEN! =)

2011-08-18 @ 11:18:33
Postat av: Ellan

2011-08-18 @ 15:23:44
URL: http://erlino.blogg.se/
Postat av: Ellan

Säger som Sofia, äntligen!!

Längtar till jag får träffa dig, saknar dig så mycket!!

Kram och puss :-).

2011-08-18 @ 15:24:37
URL: http://erlino.blogg.se/
Postat av: Emmy

Måste säga att jag verkligen diggar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2012-03-18 @ 19:16:51
URL: http://hemförsäkringidag.se
Postat av: Sara

Men vad roligt. Ja du jag kan absolut ingenting om det där med prenumerasioner osv på bloggar så...

2012-03-19 @ 14:51:28
URL: http://wiklundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0