Roadtrip!

Förkylningen står och knackar på dörren och jag vägrar släppa in den! Jobbat idag och i morgon jobb sen blir jag hämtad på jobbet av Angelica sen blir det roadtrip till Moirana. Hälsa på hennes syster och shopping på onsdag! Det blir riktigt bra! Hon ringde ikväll och störde mig när jag höll på med maten så det blev brända korvar...hmm, knaprigt och inte gott! Men men.  Sen så har vi ju då våran lilla löptik som inte alls städar efter sig så nu går hon runt och surar på matte för att jag tog på henne "löptrosan".  Nä nu ska jag dra på mig filten och tycka synd om mig själv en stund.



Saknar lill sessan!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahahaha! Jag gillar den där biten med brända korvar ;) Hoppas det smakade ;P

2011-08-22 @ 23:30:10
URL: http://larssonangelicaa.blogg.se/
Postat av: Erika

WIHO för löptik, det har jag också fått i veckan, huset är ett blodbad, och jag har tappat bort henns trosa...städa städa.. :)

2011-08-23 @ 22:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0