Min lilla älskling!

Anders och en kollega är på ett hus och bygger i Joeström, åt en norsk som brukar ha köpt hem räkor åt Anders kollega. Snäll som min man är så vet han ju att jag ÄLSKAR räkor så han beställer två kilo färska räkor med norsken. Igår skulle vi äta hemma gjord pizza men anders ringde till mig och sa att jag inte skulle börja med maten förän han kom hem. När han kommer hem har han med sig en påse med färska räkor, norskt bröd, norsk äkta majonäs, en vinflaska och en påse med sallad och citron. "Här har vi middagen" säger han lite lurigt. Norsken har alltså köpt allt till oss utom salladen och citronen. Anders fick inte betala nånting och då trodde Anders bara att det var räkor i påsen... Han har alltså köpt vin och allt till oss den snälle mannen! Så nu måste vi komma på något fint att köpa tillbaka. Det finns verkligen snälla människor här i världen.







Nä nu ska jag göra mig klar för att åka och jobba, 12-20 ganska skönt pass att ha på en lördag faktiskt både sovmorgon och inte så sent jobb heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0