Disney film!

Gjort sista dagen på världshuset vilket känns tråkigt, men än är det inte över. Blir personal avslutning måndag till tisdag. Platsen är hemlig men vi har fått en liten packningslista. Tror det kommer att bli toppen, med tanke på att det är ett grymt härligt gäng som jag jobbat med så kan det inte bli annat än kanon.
Resten av veckan är ganska oplanerad, jobb på dagis på onsdag och fredag sen dom andra dagarna vet jag inte. Har inte fått schemat från Vikbacka än så vet inte riktigt när det drar igång där heller. 




Jag sitter och ser på Pocahontas på Disney channel och jag kan säga att jag njuter! Jag älskar Disney och just den här filmen får mig att rysa, när jag var liten lekte vi mycket indianer uppe på hugos´berget och det var alltid efter att vi sett Pocahontas! Ibland kanske man undrar hur gammal jag egentligen är, men jag älskar DISNEY!!!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0