Påskvecka!

Blev inget besök av tjejerna hemifrån, Elin är sjuk och troligtvis så är hon en av flera skelleftebor som dragit i sig den där goda parasiten! Känns väldigt tråkigt att dom inte kunde komma, men hoppas på att jag hinner få mig hem snart. Saknar mina tjejer där hemma! För att prata om något roligare så kan jag medela att vädret har blivit bättre, solen skiner ganska bra nu och ännu bättre och mer sol sägs det ska bli! Så vi hoppas på det så att vi får finväder i helgen. För i morgon kväll kommer mamma och pappa upp! Jag har turen att få vara ledig på fredag så då blir det mys med mamma och pappa sen blir det jobb resten av helgen. 

 


Kommentarer
Postat av: A-E

Hej snygging!

Måste ju hålla lite koll på dig så jag kommer tillbaka hit!!

Ses på jobbet.

Kram

2011-04-23 @ 09:49:18
URL: http://aehandmade.wordpress.com/
Postat av: Sara

Haha, men vad kul att du hittat hit! Syns på fredag!

2011-04-23 @ 20:58:01
URL: http://wiklundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0