Påskhelgen!

Påskhelgen blev så bra som den kunde. =) Mamma och pappa komme sig hit och vi hade en väldigt trevlig helg. Jag var ledig på fredagen så då blev det en sväng in till Hemavan för att kika in på världshuset sen bar det av hem för att göra grillat och sola! Lördagen jobbade jag till lunch sen skyndade jag mig hem för att sola sen så blev det påskmat och vi bjöd in anders farmor och farfar och Ove och Alfred. Väldigt trevligt var det och lördag kväll belv det hotellet med Ann-katrin och jonte och två kompisar till dom.  Söndagen var det jobb och sen hem för att säga hejdå till mamma och pappa.  I veckan är det jobb på världshuset för fullt men till helgen blir det ledigt både lördag och söndag har jag bestämt. Får se hur det går. Nä nu ska jag städa undan lite sen vänta på Sofia från jobbet som ska komma förbi och hälsa på. =)














Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för en jättetrevlig helg.

Kram

2011-04-26 @ 21:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0