I will see you!

Jag och Anders har stor städat på övervåningen, det vill säga att vi har slängt ut alla träbitar, sopat ihop spån och plockat ihop virket osv. Helt enkelt för att Anders ska rymmas i rummet när han håller på och bygger. Fint vart det och plötsligt så ser man hur stora rummen är! Solen skiner för tillfället och det är väldigt trevligt. Solen har tittat fram lite till och från idag men ingen längre stund egentligen förän på eftermiddagen. Jag sitter i soffan och tycker synd om mig själv för huvudvärken vill inte släppa. Nått som lättar upp stämningen är att det är klart att Fanny och Elin ska komma upp och hälsa på nästa vecka, tisdag till torsdag. Det kommer att bli kanon. Synd bara att jag jobbar hela veckan men kvällarna är jag ju ledig så det blir nog bra.  


Det blivande vardagsrummet.


Det blivande stora sovrummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0