Efter regn kommer......?

Ja regnet öser ner idag precis som det gjort hela helgen och jag var en smula JÄTTE less på regnet när vi kutade runt i leret mellan alla stugor och avsynade idag. Kallt och allt blev blött! Men vad gör man, det var ju bara att bita ihop och nu sitter jag här hemma trött och tjurig. Kanske blir det bättre? Kanske skickar Anders isäng mig om jag blir för odräglig? Pratade med mamma och hon berättade att självaste dopet hade gått väldigt bra så nu skulle dom äta middag. Lilla underbara Alma blev döpt idag! Och nej, jag kunde inte vara med eftersom att jag inte kunde vara ledig från jobbet vilket känns SKIT! Jag ville ju vara där.... Men som sagt "bita i det sura äpplet!" Var i alla fall ledig igår, vi gjorde inte så mycket i och med att vädret inte var på topp men vi var och inhadlade lite virke osv så att Anders ska kunna bygga vidare nu när han är ledig hela påskveckan. Sen så bakade Anders bullar och jag assisterade honom. Sen så kom Sandra och Eli på besök och fikade lite med oss. Och dom hade med sig "lill" valpen Sigge. En leonberger och han är redan nu större än Nikita. Men dom lekte på bra.








Kommentarer
Postat av: sandra

Okej nu såg jag att sonen var långhårig, jag ska nog ta och klippa han :) hahha

2011-04-17 @ 22:36:50
URL: http://elimineli.blogspot.com/
Postat av: Elin

Vilken söt liten hund! Förresten såg Nikita ganska grym ut på första bilden ;). SES IMORGON ÄLSKADE VÄN!

2011-04-18 @ 15:09:43
URL: http://erlino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0