Svamp plockning!

Sofia och patrik har varit uppe i helgen, det var som väntat väldigt trevligt!
Var så himla kul att se att sofias mage har växt! Kan inte vänta tills "den" kommer ut! =D
Känns nästan som att man ska bli moster. =)

Har inte så mycket mer att berätta om mitt liv just nu. Har för tillfället tagit "mamma ledigt."
Och ja vi har världens finaste tjej hemma! Ska kanske också nämna att det blev inget av skolan. Har skjutit upp studierna och det känns bra. Ska vara ledig nu några veckor och börja jobba så mycket jag får osv sen. =)

Nu kommer bilder från helgen!


Vi gick ner till sjön!











Svamp plockning!



















HADE!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för en väldigt trevlig helg!!

Jag vill "låna" korten du tog i helgen,dom va najs =)

2010-09-07 @ 15:14:42
Postat av: Elin

Jag tycker du får titulera dig som moster Sara :)

2010-09-13 @ 20:36:10
Postat av: Sara

Tack Elin. =)

2010-09-15 @ 13:15:34
URL: http://wiklundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0