Promenad

Idag har jag och lillan gått på lång promenad i skogen och även hunnit förbi en sväng hos farmor och farfar och fikat lite. Där hann hon självklart sova en stund så nu är hon pigg igen och tycker att jag är väldigt tråkig som sitter vid datorn.

Idag har jag inte fått nån bokning så jag är ledig och bara myser med tjejen. Har fått jobba fyra dagar sen blir det till att jobba kväll på torsdag. Men till helgen så får vi finfrämmande igen! Mamma, pappa och "lillebbror" kommer upp på fredag, det känns riktigt roligt att få träffa dom. Och då ska dom ju få träffa sitt lilla "barnbarn".


Nu ska jag försöka få Nikita trött så jag får mysa med henne i soffan sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0