Frost och kyla

Ja, nu är det söndag och det betyder att hela veckan har gått. Anders har varit sjuk sen i lördags förra helgen så han har legat hela veckan framtills fredagen. Och jag fick den underbara förkylningen i onsdags. Jag bjöd på lite middag i Tisdags också, Ida, Mia, Sandra och Marie var här och vi firade Maries födelsedag. Det var riktigt trevligt. 


Sen så har jag och Anders legat i soffan och slöat hela veckan. Våran lill-tjej har blivit stor och busar på som vanligt, hon har även börjat överta hela sängen men det gillas. =)
Men nu är det bara att rycka upp sig och bli frisk för i morgon är det jobb! Tisdag och torsdag är det också jobb som gäller men sen så på fredag så bär det av hemmåt till Sjöbotten. Dags för mig att få handla lite kläder! =) 


Kommentarer
Postat av: Elin

Men Sara.. när ska du använda kläderna? :P Hi hi..

2010-09-27 @ 16:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0