Somewhere over the rainbow!

Idag åker vi hem till underbara Sjöbotten! Och det känns toppen. Ikväll när vi kommer fram blir det middag med familjen sen ska jag träffa Ellan! Lördag då blir det att gå på stan med Ida s hela dagen och bara mysa och fika. Sen på Lördag kvällen så blir det till att träffa b-rudarna  Ellan, Idab, Matilda, Jennilla och Fanny. Jag hoppas då att alla kan då.


Världens bästa och saknade Ida!



Söndag blir det 18-års fika hos kusinen André som fyllde i onsdags. Helt sjukt att han också snart har körkortet i handen! Där hoppas jag att Nikita ska få träffa Mira och Lovis! Och jag har redan bestämmt att Lovis ska bli Nikitas bästa vän! Sen så ska Anders och Mats sätta på lillan pailern och gå en lång sväng i skogen och se hur hon riktigt beter sig. =P Ska i alla fall bli skit skoj att träffa alla!



 
Världens bästa André!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Smått avundsjuk att du få komma hem faktiskt :) Ska bli väldigt kul att komma hem till jul å träffa alla :)

2010-10-02 @ 00:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0