Snö hos mig....

Har gjort sista dagen på dagis och dagen började med en öppning själv efter tre dagar. Men det gick toppen och jag saknar redan sötnosarna (barnen)! Är en smula trött ikväll och att jag var tvungen att he mig ut på en promenad med lilltjejen när det snöar för fullt ute var inte så lockande. Men en kort promenad blev det. Nikita tyckte inte heller att det var speciellt kul så nu är hon rätt nöjd över att ligga och mysa i mitt knä. Anders har åkt och ska spela bandy med tärna folk. Jag själv har än inte riktigt bestämt mig om jag ska börja följa med eller inte. Kanske ska försöka ta tag i kören först. Är sugen på att börja, men man måste tydligen he sig dit då? Aja får se hur det blir med det. Nu ska vi bara mysa och kolla på nån film tror jag.



Imorgon blir det att busa på med Nikita sen så blir det spelkväll hemma hos Mia med henne, Sandra, Ida, Marie och Emma. Kommer säkert bli kanon!

Hade!

Kommentarer
Postat av: Idolina

Det finns snöö i skellefte med :D

2010-10-14 @ 05:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0