One of us!

Igår var det splekväll med tjejerna vilket var väldigt trevligt, komme hem vid 12 och då låg både Anders och Nikita och snarkade ikapp. Idag har varit en lugn dag. Men nu ska jag och Nikita ut på en prommenad sen kommer Anders hem och då bär det av till veterinären med Nikita för att kolla upp hennes sår/exem/utslag? på nosen. Sen blir det nog bara att mysa ikväll. Imorgon är tanken att vi ska bjuda Anders pappa, farmor och farfar på middag. Sen på söndag bär det av hem till Sjöbotten och om allt går som planerat så tar jag och Nikita bilen och rullar iväg. Ska till tandläkaren på tisdag så där av min hemfärd. =P 





Nä nu ska jag gå och klä på mig!

Hade 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0