Okt. 9, 2010

I torsdags fick ju jag och Nikita besök av Sandra och världens sötaste Eli!
Det var väldigt trevlig och självklart blev Eli och Nikita bästa vänner!










Nikita skötte sig så snyggt och jag är en väldigt stolt matte.

Fredag så var jag på dagis och jobbade och det var precis som jag trott, väldigt kul.
Alla barn var så söta och personalen väldigt trevlig. Det är bara att hålla tummarna och hoppas
att jag får komma dit fler gånger!
_________

Anders jobbar som vanligt på som en tok och snart är hundgården klar. Har målat en massa idag så
snart är det bara gallret kvar! Han är så duktig så.

 
Nu har jag också målat alla stolpar osv.

Ikväll blir det förhoppningsvis bara till att ta det lugnt framför tvn.
Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0