Jag ser dig, ser du mig.....?

Tusen tack till världens bästa Ida som ville ställa upp och göra om min design i bloggen! Jag tycker det blev jätte fint.=)


Puss på dig!
___________

Idag så steg jag och lillan upp vid 8, gick ut och målade hundgården sen vid halv 12 så ringer dom från dagis och hörde om jag kunde komma dit eftersom att en ur personalen blivit sjuk. Glad ihågen stressade jag iväg och började halv 1. Och nu ska jag få jobba imorgon och på onsdag också. Känns väldigt bra. =)

Men nu ska jag he mig ut och vara duktig, fast det blåser svin kallt ute!

Hade!


Kommentarer
Postat av: Idolina

Otroligt snygg design måste jag säga ;)

2010-10-11 @ 20:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0