I´d rather be with you!

Natten blev lång eftersom att Nikita inte hade lust att sova alls igår kväll. Har en känsla av att hennes tänder spökar eller nått, för nått är inte riktigt som det ska vara. Men vi får se hur hon sover inatt. Hon kutade runt som en galning och eftersom att anders skulle upp tidigt till jobbet imorse så var det bara att ta med sig täcket och lägga sig i köket och försöka få lilltjejen trött. Tillslut där vid halv 3 inatt så fick jag henne till att somna och jag fick också lägga mig i sängen. Imorse så fick jag sova lite från och till, ungefär till 10. Så idag är det en väldigt trött och slö sara som har försökt göra nått vettigt med det har gått tungt...

Imorgon så ska jag och Nikita få besök av Sandra och Eli. Det känns väldigt kul det. =)
Sen så på fredag smäller det. Då ska jag vara på dagis sen på kvällen blir det till att umgås med Sandra, Ida och Mia. Det kommer nog bli nice det med. =)

Här kommer bild på den påbörjade hundgården. =)


Utsikt åt alla håll. Ner mot vägen och skogen.

Och upp mot huset. Hundkojan är bara tillfällig för vintern för sen kommer
Anders att bygga ett hus på gaveln ner mot vägen där det blir varmbonat och
ett litet föråd. 


Hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0