Helgen!

Fredagen blev en väldigt bra dag trotts att lillan vägrade sova hela natten och jag var väldigt trött under dagen. Fick samtal från Wärdshuset i Hemavan och fick veta att jag ska på anställningsintervju på måndag. Vilket känns skit kul. Men nått som är mindre kul är att pumpen i huset har gått sönder så vi har inge vatten. Blev i alla fall middag hos Anders farmor och farfar och en lugn kväll framför tvn. Lördagen begav vi oss ut på lilltjejens första "jakt promenad" och hon var väldigt duktig hittade dock ingen tjäder. Men det syns att hon har jakten i sig för råttorna som brukar vara roligast att jaga och äta sket hon i och skällde istället på både järpe och koxiken. Sen så hade jag sån tur att jag fick åka till Sandra och umgås! Lite vin och annat gått förtärdes och vi han även spela lite kort. Mia och Anders komme senare på kvällen och vi alla spelade lite kort. Men tro det eller ej så jag mår jag som en gud idag, dock så mår inte Sandra riktigt lika bra. Men kul hade vi! Idag har jag mest suttit vid datorn och slöat medans anders varit duktig och slitit som vanligt. Ikväll får jag min vilja igenom, det blir skrov till middag!


taggade!



Nä nu ska jag lägga mig i soffan och glo på dumburken. Hade! 

Kommentarer
Postat av: Elin J

Så sulligt det ser ut med storjägarn' och lillhunden :)

2010-10-24 @ 20:53:53
Postat av: Elin J

Så guligt det ser ut med storjägarn' o lillhunden :)

2010-10-24 @ 20:54:45
Postat av: Sara

hihi ja. Visst är dom ganska söt! =D

2010-10-25 @ 13:39:31
URL: http://wiklundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0