Sweet dreams!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Var på köttsoppa med trevligt folk.

Vad gjorde du kl 08 imorse: La mig i sängen efter en morgon promenad med hunden.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Bakade en kladdkaka.

Det sista du sa högt:
"När ska vi fika!"

Det senaste någon sa till dig: "Vad duktig du är gumman."

Vad har du druckit idag: Vatten och frukt soda.

Vad var det senaste du åt:
Deg från kladdkakan.

Vad var det senaste du köpte:
Mjölk.

Vad är det för färg på din ytterdörr:
 vit

Vad är det för väder hos dig nu: Det är mörkt, men stjärnklart.

Godaste glassmaken:
Vanilj?

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
 Nja. Inte riktigt.

Sover du tungt:
Nej.

Drömmer du mardrömmar: Händer ibland när jag har mycket att tänka på.

Trivs du med ditt jobb: Vilket jobb?

Favoritklädsel: Mjukis byxor!

Favoritlåt just nu:
Eskefaurat - Det är hit man kommer när man kommer hem.

 Vad ser du om du tittar till höger: En blomma och ett fönster.

Vad gör dig glad just nu:
Världens bästa sambo och lillvovven.

Vad ska du göra härnäst: Äta kladdkaka!

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Rätt så bra.

Favoritgodis:
Chocklad och lakrits.

Kläder just nu: Mjukisbyxor och ett linne.

Sommarplaner: Hemligt än så länge.

Hur många kuddar sover du med: En.

Spelar du något instrument:
Nix.

Morgon eller nattmänniska:
Morgon tror jag nog.

Vad är viktigast för dig: Familj och vänner.

Är du kittlig:
Väldigt, men det är hemligt.

Snarkar du:
Det tror jag inte.

Stjärntecken:
Kräfta

Äckligaste insekten:
Bi och bräms.

Längtar du mest efter just nu:
 Helgen. Åker hem till underbara Sjöbotten på fredag. 

 
Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0