Love!

Snön ligger tjock på "gräsmatta" och "fjäll".


Och just nu snöar det så mer blir det. =)

Idag har jag skjutsat Alfred till bussen som ska ta honnom till Sjöbotten igen och jag har även handlat lite mjölk för idag ska jag göra pannkaka till mig och Anders. Har även gått en promenad och just nu är det 5 minus. Har även ringt runt för att få ihop arbetsintyg så att jag kan börja få pengar från arbetslöshets kassan. Och inte att förglömma så har jag bokat stuga åt Jonas och killarna här uppe så det blir "påsk" semester för dom från sista mars (torsdag) till 4 april (måndag). Det kommer att bli toppen. Jag lär nog jobba mycket då men jag hinner nog träffa dom ändå.

Anders har snart gjort klart garderoben under trappen och det blir jätte fint om jag får säga det själv!


Underbar skohylla! Och till höger i hålet där ska det upp en järnstång där vi hänger ytterkläder osv, älskar den!


Den stora dörren är på plats och sen kommer en mindre dörr på sidan.
Sa jag att den är underbar? =)

Sen är det bara det lilla trollet i vår familj jag inte sagt nått om, men hon har blivit jätte duktig på inkallning och alla möjliga komandon. Hon är min lilla "bebis." Anders tycker att jag är jätte töntig men jag älskar det!

Nu ska jag slappa i soffan en stund sen laga mat!

Hade!

Kommentarer
Postat av: Eva

Inte illa

Vad fint det blir

Kram

2010-11-10 @ 21:24:59
Postat av: Idolina

Fin garderob! Alltid bra med "förvaring" :)



Men honom stavas bara med ett n ;)

(honnom i texten) Måååste ju få klaga lite fastän skolan är slut :)

2010-11-12 @ 07:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0