Butterfly!

Det är kul att hör att jag har vissa trogna läsare kvar på min blogg fast att den är helt död. Några som uppmärksammade att jag och anders åker hem i helgen. Vi åker hem bland annat för att det är farsdag och jag ska shoppa lite. Förhoppningsvis skor, en ny väska (för dragkedjan är trasig) och lite "julbelysning" att ute på nya garaget osv. Juste, att inte förglömma för att åka och titta på Johans hus som jag har hört rycktes vägen ska ha blivit väldigt fint. 



Just nu är allt väldigt stilla stående för mig här hemma. Dåligt om jobb osv och långa dagar. Men nu har jag i alla fall tagit tummen ur och gått och fixat det mesta hos arbetsförmedlingen så nu ska jag nog få bidrag tills jobbet startar i februari.

Nä nu ska jag dricka mitt kaffe och gosa med lilltjejen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0