Om jag inte hade haft dig!

Länge sen jag skrev...Har inte direkt funnits nått sug. Har varit med Anders och kopisar osv. I helgen var jag, erica, david och markus i Luleå och hälsade på Nils, Jonas och Johan. Det var riktigt nice måste jag säga. Att festa med dom personerna tog nästan toppen, det var länge sen jag skrattade så mycket! <3 Så det var riktigt nice och jag mådde faktiskt som en KUNG dagen efter speciellt med tanke på hur vissa andra mådde.  



   

Idag har det vara ovärd skoldag som har gjort min dag och ikväll blir det fotbollsträning, heja heja på mig själv!
Men just nu sitter jag och väntar på att Anders ska ringa. Sen att inte glömma, så åkte ju tjejerna till utlandet idag....Det har inte känns så tungt tidigare med idag när dom var på flygplatsen så kom minnerna tillbaka på hur kul vi hade när vi åkte till Alanya förra året så just nu SUGER det get K*K att inte vara med, men om jag ser till min ekonomi så hade jag ändå aldrig haft råda att åka. Men sugen är man nå jävulst! 


Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0