In my head!

Ja nu har jag tränat min andra träning på ett vädligt bra tag och jag kan säga att jag skäms över min kondition...Men det är helt enkelt en knuff för mig i rätt riktning -> riktning mot ett liv med mer motion! Tanken är att min bästigaste snart blivande sambo ska hjälpa mig och motivera mig till mer motion, för han är den personen som är bäst i hela världen på att motivera mig. Det kan vara vad som helst men bara han säger "om vi hjälps åt så löser det sig."

Men jag har också ett problem. Ni som känner mig vet att jag har spelat fotboll hela mitt liv men att typ för ett år sen så dog nästan allt ut. Men nu har jag börjat i Bureå IF igen för att hjälpa dom och ställa upp eftersom att dom inte har någon målvakt. Då är bara problemet att jag ville egentligen inte börja om eftersom att jag är borta så mycket och jag tycker att dte är jobbigt att svika laget typ varje gång. Nu har jag valt att börja om igen för lagets skull men också för min egen skull för att jag måste börja röra på mig mer. Men då självklart nu till helgen när jag ska upp med bilen och ett litet flyttlass till tärna så har dom match på söndag och jag hinner inte dit när jag nu ska åka buss hem. Och det innebär att jag måste offra min tid med anders, och när jag skrev på igen för bureå så lovade dom att jag bara skulle behöva vara med när jag kunde. Nu sitter jag i den sittsen som jag inte ville sitta i, där jag nu får fåligt samvete över att jag inte kan vara med. Har jag nån gång sagt att jag hatara fotboll? Jag hatar inte sporten i sig och inte laget heller. Men hela upplägget med lagsporter där du måste tänka på alla...ååååå...bläää, frågan är hur jag ska göra.. Nån som har något bra förslag?

Men jag ser ljuset i tunneln just nu! Studenten är nära och det innbär att jag snart ska få flytta upp till min underbara FÄSTMAN (haha, jag gillar det där ordet) och börja jobba osv osv. Det ska bli så kul och se om jag kommer att trivas och om man hittar nån där uppe som är trevlig och som man kanske kan prata med. ;) Hahah, men man vet ju aldrig det är ju trotts alt Tärna vi snackar om. ;) hihi, ne nu busar jag.

   
love!

NUU ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0