I walk the line! 3/5 -10

Nu var det länge sen jag skrev, så nu vet jag inte riktigt vad jag har glömt att berätta. Men tror inte att det är så mycket som har hänt sen allt gick riktigt åt skogen. Eller jo föresten, har fått klart för sommarjobb i Tärna nu på ett ålderdomshem! Och det känns hur kul som helst så 14 Juni börjar inskolningen i Tärna och det innbär då också att jag ska hinna flytta upp mina grejor innan jag ska börja jobba. Och det sjukaste är att det inte alls är så länge kvar innan studenten är här! Och det innebär ju då också att det inte är så länge kvar innan jag flyttar, och det känns så ovärkligt! Men jag längtar så att jag håller på att döö!!!! Valborgs firades hemma med en massa goooa Sjöbossar! Efter längtad fest som blev TOPPEN! Och det bästa med det är att Anders stannar hela veckan för han håller på att kakla i vårat badrum. Så han stannar för att jobba och slita lite, men jag är inte ledsen. ;) hihihihi. Igår var jag ju föresten och bowlade med Elin och Erica. Jag behöver inte gå in så mycket på hur det gick men en sak är säker..........jag hatar att tävla, för det suger att inte vinna! =O



Nä nu ska jag käka lunch sen pussa på älsklingen och bege mig till skolan.....
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0