Finnas tid att falla fritt! 6/5 -10

Idag har jag varit hel ledig. Har varit med älsklingen och pappa till stan där vi har grejat på och gjort bort lite ärenden. Igår var jag förbi hos Ellan där hon och Fanny var. Vi pratade en stund och kom fram till att Fanny hade mer koll än vad Ellan hade om mitt liv, som jobbet i tärna osv. Det visar sig som jag hört många g¨nger förr att hon går i på min blogg, ser att det är mycket text så då skitere hon i att läsa. Sen när jag frågar om hon läst min blogg så får jag till svar: Ja men det var med "den" bilden va. Ja, säger jag sen tror ju jag så klart att hon faktikst har läst men Icket! Men jag kan ju alltid hoppas att någon FAKTISKT läser bloggen även om det inte alltid är så intressant. Men frågan är ju bara vilka alla ni är som läser?

Hur som helst så när vi komme hem från stan så började jag städa lite i mitt rum. Det slutade med en svart sopsäck med saker som ska slängas, en sopsäck med kläder som jag kan skicka upp till Tärna redan nu och kläder som jag vill ha här hemma och använda fram till flytten ligger i garderoben. Ni hör ju bara hur sjukt det låter. Nu är det exakt 38 dagar kvar tills jag flyttar upp till tärna för att jobba. Det känns helt underbart att det faktsikt är snart men samtidgt väldigt konstigt. Men hur är det egentligen med alla andra? Är det ingen annan som ska flytta efter studenten?



Nu ska jag passa på att gå på en prommis medans Anders jobbar och sliter. Får se om jag hittar annat sällskap längs vägen i form av en lite vovve kanske?

Kommentarer
Postat av: Idolina

Jag läser din blogg, även om det är mycket text ;)

Men jag är för lat för att uppdatera min egen (A)



Och jag har ju min kärlek här så jag flyttar ingenstans, men jag lovar att hälsa på någon gång :) Måste ju se hur ni bor :)



2010-05-06 @ 19:45:37
Postat av: annica

Jag läser den oavsett hur mycket text det är:)

2010-05-08 @ 10:42:27
URL: http://kolbengtsson.blogspot.com/
Postat av: Sara

Vad roligt att vissa orkar hålla ut. =) Kram på er!

2010-05-08 @ 21:35:59
URL: http://wiklundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0