Change! 9/5

Idag har jag hjälpt mamma att "städa" utomhus, har jagat löv osv. Skönt väder idag också, inte lika fint som igår men ändå nice. Har varit hos Anna och Mikale och intervjuat Mickael för ett skolarbete. Dom skulle då äta grillat och bortskämd som jag är så fick jag så klart äta goo midda med dom! Nu sitter jag och gruvar mig för att träna min första fotbollsträning med Bureå på väldigt länge. Har ju inte direkt tränat livet ur mig sen jag slutade med fotbollen och dessutom har jag så ont i min nacke!!! Är så fruktansvärt less. Ska till Zedig på tisdag och hoppas starkt på att han ska förgylla mitt liv med en bättre nacke! Nä nu måste jag sluta sitta här och dega innan jag somnar!

HADE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0