34 dagar kvar. 10/5

Igår var jag på min första fotbollsträning på typ hundra år känns det som! Men som tur var det en lätt träning för ikväll har brudarna match. Ska dit och se och förhoppnings vis så får jag sällskap av världens bästa dante! <3
Har varit duktig och äntligen har jag städat i bönhuset, var dock inte så skitit som jag trodde att det skulle vara. Sen så lagade jag stuvade makaroner och korv till mig och pippi till middag och tro de eller ej men det blev väldigt gott! Och juste, jag har städat toan också! Oj, vad duktig jag har varit med tanke på att det är måndag, vet inte vars jag fått alla krafter ifrån men de kan ju vara det att älsklingen kommer ner en lite stund i morgon för att hjälpa pappa med det sista på toan. Sen åker jag till Tärnamo på onsdag efter skolan. Det blir nice, momme ska ju upp då också så då får jag äntligen visa huset för henne. Då kommer också den efterlängtade trappen att sitta på plats och jag kan knappt bärga mig tills jag ska få se den!! =D


Kan behövas en trapp hit för att få det att se lite mer klart ut!

Nä nu ska jag stöka lite i mitt rum sen göra mig klar för att åka och se fotbolls matchen.
Heja Bureåif!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0