Sportlov. 15/3

Ja, nu är lovet över och jag säger som dom flesta, "Är det redan över?" Men jag måste säga att jag haft ett underbart lov. Lovet har spenderats i Tärnamo med världens bästa pojke! Under veckan så var det piss väder, med snöstorm osv. Men till helgen när Johan, Erika och David kom så blev det självklart fint väder igen. Det gillas!
Det var väldigt trevligt med lite besök. På lördan så var det väldigt blandat väder, halv snöstorm och strålande sol. Men det var väldigt trevligt ändå. =) Sen så åt vi grillat till middag och chillade med vin och spel. Väldigt trevligt måste jag säga. Söndagen var det kanon väder och vi kunde tillslut visa Erika det vakra fjället! Helt underbart. Lunch ute och en lång skoterfärd innan vi packade ihop våra grejor och åkte hem. Har jag nån gång berättat hur mycket jag hatar söndagar? ....ja juste, det har jag nog... Hatar att sova själv. Tur att jag hade sovmorgon i morse. Hade så svårt att somna igår... Men jag drömde inga hemska drömmar i natt i alla fall.



               
Nu taggar vi Påsk gott folk! =D

Idag har jag haft huvudvärk hela dagen..kan bero på att det var blodpudding till lunch och jag inte åt så mycket. Hade sista träffen med projektarbetet idag också. Tråkigt att inte få träffa dom där personerna nå mer, dom är så fruktansvärt charmiga och jämt glada. Men men, samtidigt skönt att man snart har gjort bort det arbetet. Engelska nationella på fredag, känns inte så speciellt, bryr mig egentligen inte så mycket bara jag får G så är jag nöjd. :P
Nu minglar jag med världens bästa ellan och imorgon ska vi mingla lite till eftersom att jag är ledig och hon ska vara hemma och skriva

Hade!


Kommentarer
Postat av: Josefina

Mina gubbar försvinner då aldrig. Han hälsade på mig inatt med ;) Om du vill kan jag skicka över dom till dig :)?

2010-03-15 @ 22:09:36
URL: http://joosefiina.blogg.se/
Postat av: Jonas

Jag taggar påsk vill jag lova! Längtar sjukt mycke! :)

2010-03-15 @ 22:37:37
Postat av: Sara

Nej tack Josefina, det låtere på took för läbbigt med dina gubbar som stirrar på dig. SÅ jag tror jag klara mig. =)



Det låtere bra broder. ska bli kul att du kommer lite närmare hem i alla fall. Vi saknar dig här hemma... Det pratas också om en "återförening" med alla sjöbossar..med andra ord, Fest!

2010-03-15 @ 23:10:09
URL: http://wiklundarn.blogg.sendarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0